Saturday, November 22, 2014

Loreal Paris Volume Million Excess Lashes Maskara İncelemesi


 Çoğu Youtuberlarda gördüğüm söylemesi çooook uzun olan Loreal Paris
Volume Million Excess Lashes maskarasını uzun zamandır denemek istiyordum, diğer
Maskaramın bitmeside tam zamanında oldu ve hemen koşa koşa gidip aldım ve
sizlerle de paylaşmanın güzel olucağını düşündüm.. ^^


Öncelikle ilk birkaç kullanımda aşırı derecede ıslak olduğu için 
kirpiklerime şekil vermekte çok zorlanmam bir yana bir de üstüne her tarafıma
bulaştırdım. Fakat birazcıcık sabırla birlikte her şey güzel olucak, inanın... :D ilk birkaç
günden sonra maskara daha kıvamlı bir hale geldi ve kullanımıda tabii ki daha rahat oldu.
Uygulama fırçası uzun bir fırça bu uygulamayı zorlaştırsada kirpiklerinize şekil verirken bence 
fark yaratıyor ve bu şekilde kirpiklerim daha kıvırk ve dolgun gözüktüğünü farkettim. Ayrıca fırçası
zaten yakın çekimde gördünüz, kirpiklerde 'ağsı' görünüm yapmıyor tek tek ayırdığı içim de
kirpiklerinizi takma kirpik gibi gösteriyor. 


Kalıcılığı da bence gayet iyi ben okulda kullandığımda
8 saat ders ve ardından dersanenin sonunda bile geçmedi ve aynı şekilde kaldı
ayrıca yağmurlu bir zamanda dışarıda her tarafım ıslandığında da akma yapmadığı için bu
maskaraya olan sevgim bi ayrı artık ^^ Bence gayet güzel bir ürün ve tavsiye ederim.
Umarım beğenmişsinizdir, baska bir ürünü incelememi isterseniz, yorum 
bırakabilirsiniz..
                                             
                                                                                ♥

      xoxo BeggyBoo


2 comments :

  1. tatlım tag lendin :* http://misstuti.blogspot.com.tr/2014/11/tag-me-time-kendime-ayrdgm-zaman_24.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler canim en kısa zamanda yapıcam, seninkini de okudum çok eğlenceli olmus ❤️❤️

      Delete