Friday, September 5, 2014

Tag | Sadece Bir Kelime!

 
 ''Sadece Bir Kelime'' Tag'imiz ya da mimimiz (yazınca çok komik geldi nedense) internette karşıma çıktı! Çok eğlenceli olduğunu düşünüyorum ve okumaktan da çok zevk aldım! Umarım sizde okumaktan benim kadar zevk alırsınız...

  Peki bu tag nasıl bir şey, diye sorarsanız; bir kaç soru soruluyor ve ben bunlara tek bir kelimeyle cevap vermeliyim! Çok eğlenceli olucak!!Bazı sorular çok saçma olduğu için biz kendimiz de sorular eklemeye, yani kısacası tagi baştan yazmaya karar verdik, bu şekilde sizin için daha eğlenceli olucağını düşündük! Umarım hoşunuza gider. Ayrıca tag'i blogger olan arkadaşımla (bitanecik) Nağme'yle birlikte yazıyoruz! Onunki de çok mükemmel ona da bakmayı unutmayın.. Linkini aşağıya koyacağım! :) ^^
  Hadi başlayalım.

  1- En son gördüğün rüya?
    İlginçti :D 

  2- En büyük korkun?
   Yalnızlık

  3- 10 sene sonra kendini gördüğün meslek?
   
DişHekimliği (birleşik yazarsam tek kelime olur gibi hissettim :D)

  4- Sen ne değilsin?
   
Koala
 
  5- Üzerinde ne var?
   
Elbise =^.^=

  6- Moralin?
   
Mükemmel ^^

  7- Baban?
   
Her şeyim <3 ^^

  8- En sevdiğin uygulama? 
   Instagram! :3
 
  9- En sevdiğin yemek?
   Pizza (her gün yiyebilirim resmen!)

 10- Severek yaptığın iş?   Uyumak ZzZzZzzz...

 11- Gözünü kapattığında aklına ilk gelen şey?    Cheddar sos. (nasıl geldi bilmiyorum ama gözümü bi kapattım karşımda ._.)
 
 12- En sevdiğin mağaza?
  Victoria's Secret *.*

 13- En sevdiğin dizi?
 
The Walking Dead *.*

 14- Tek bir makyaj malzemesi alabilseydin ne alırdın?  Eyeliner. ^^

 15- En sevdiğin eşya?  Parfümüm.. ^^

Nağme'nin Linki:   http://naynaynomm.blogspot.com.tr/
 Eveet, umarım bu eğlenceli tag'i beğenmişsinizdir! Bu soruları cevaplamak bizim içinde eğlenceli oldu! Bu şekilde daha çok tag yazıları istiyorsanız yorum yazmayı unutmayın ^^

 İngilizce Blog'um : www.beggyboo.blogspot.com.tr

                                   


xoxo BeggyBoo

No comments :

Post a Comment