Monday, September 8, 2014

Bloguma Nasıl Başladım? Blog Yazmak, Blogger Olmak..?

   Güneş, kum, plaj ve birde ipad oldu şu sıralar hayatım. Blogger olmanın şartı da buymuş meğer. Bende düşündüğümüzden fazla kişi blog yazmak istiyodur, çünkü blogger olmak, düşüncelerini, sevdiklerini, hayatından her şeyi ve paylaşmak istediğin bütün şeyleri bir yere yazabilmek, ister anonim ister kendisi çok güzel çok rahatlatıcı bir şey... Bir nevi e-arkadaş :D (çok zekiyim :D) günlük tutmak gibi. 
  Blogger olmak henüz yeni başladığım bir şey ve sizlerle benim ilgilendiğim veya sizlerin merak ettiği şeyleri paylaşıyorum; modayı çok severim modayla ilgili her salı bir paylaşım, öğrenciyim deneyimlerim, ders çalışabilmek gibi paylaşımlar ve günlük hayattan şeyler,yemek gibi bir çok konuyu sizlerle paylaşabileceğim bir sayfa kurmuş oldum. 
  Bu işi hobi için yapıyorum fakat bunu işe çeviren başarılı bloggerlarda var. Google ile ortak olup bundan para kazanabilen bloglar çok fazla. Umarım bende bir gün olurum çünkü sevdiğim bir şeyi iş olarakta yapabilmek ne kadar güzel ama en güzeli sizlerle paylaşımda bulunabilmem.

 Bloga nasıl başladım? 
Uzuuun süredir aklımda olan bir şeydi ama bir türlü açamıyordum. En sonunda ne olacak düşüncesiyle bi anda açtım :D Arada bir yazmak çok iyi geliyor, zaten ben küçüklüğümden beri günlük tutardım, 2. Sınıfta saçma sapan (ama komik) hikayeler yazmaya başladım ve sonra da bu yazma sevgisi beni buralara getirdi her halde :) Daha sonra bitanecik Nağme'ye de haber verdim onada blog açtık birlikte yani biz onunla birlikte başladık bu işe :) 
  Blog yazmak bazen çoook kolay bazende çok zor. Bazen konu bir anda aklına geliyo bazen de konu için saatlerce düşünüyorsun. Yani yazıp paylaşmak göründüğü kadar kolay bir şey değil. 

  Yani kısacası bir bloga başladım ve sizlere yazabildiğim için çok çok çok muyluyum :)^^

xoxo BeggyBoo

       


  

2 comments :

  1. Evet canım ya çok haklısın bazen gerçekten de yazacak bir şey bulmak çok zor ama biz birbirimizi destekliyoruz her zaman için ��

    ReplyDelete